دلنوشته ها
» حکمت4
» حکمت3
» حکمت2
» حکمت1
» امام علی علیه السلام...
» شیخ رجبعلی خیاط..
» وقف امام زمان علیه‌السلام باش!
» هر روز محبتت را به امام زمانت اظهار کن!
» امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی):
» حاج مهدی زین الدین
» اولین درس امام صادق (ع)
» همتی نشان داد ایشان همان حسن روحانی است!!!!!!!!!!!!!
» مسئولی اگه رای ندی
» برنده اولین مناظره به روایت رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب
» السلام علیک یاصاحب الزمان (عج)...
» نکته مناظره1
» توهین‌های #همتی و #مهرعلیزاده به دیگر کاندیداها
» السلام علیک یاصاحب الزمان (عج)...
» عملکرد آیت ا... رئیسی
درباره ما

سلام می دهم از بام خانه سمت حرم ببخش کنیزتان را بضاعتش این است ... «اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ» ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) التمـــــــــاس دعــــــــا دارم (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

خبرنامه وب سایت:





پیوندهای وبگاه
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پایگاه فرهنگی عماریون
» مدیران هدایت
» جایی به نام وبلاگ
» حماسه سیاسی-اقتصادی
» ادبستان
» صبح اميد
» ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان(عج)♥♥
» عطش فرج
» هیئت تعزیه عاشقان اباعبدالله * ع *
» آرزوم دیدن کربلاته..
» 313 یار مخلص.....
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاصاحب الزمان * ع* و آدرس sarbaz313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
دلنوشته ها
+ نویسنده sarbaz73 در یک شنبه 31 فروردين 1393 |

آقاجان امیدوارم که سال دیگه دوباره برای اعتکاف دعوتم کنی آخه من جز تو که کسی را ندارم . آقاجان من امسال اولین سالی بود که اومدم اعتکاف ، احساس سبکی می کنم . مهدی جان تو رو خدا ، جون عمه ات زینب جان سال دیگه هم دعوتم کن بیام و کمکم کن اونجوری باشم که تو دوست داری و همیشه باعث شاد شدنت بشم .

مهدی جان پیش خدا واسطه شو که از گناهانم بگذره و کمکم کنه خوب بشم و همیشه خوب بمونم.

کی می شود که بیایی مهدی جان ( عج )

یا ابا الصالح المهدی ادرکنی ( عج )

دلنوشته ( 7 )

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

ممنونم آقا ، ممنونم ازت خیلی خوشحال شدم که واسطه شدی و به اعتکاف دعوتم کردی تو خواب هم نمیدیدم که منو معتکف کنی. ایشالا که سال آخرم نباشد و هرسال من گنه کار را وساطت کنی . و دستمو رها نکنی و همیشه به یادم باشی تا راه خطا نروم و دلتو نشکونم...

 ( اللهم العجل الولیک الفرج )

قربون لحظه ی ظهورت آقا

دلنوشته ( 8 )

سلام امام زمان ( عج ) عزیزم امیدوارم که حالت خوب و دلت شاد و خرم باشد امام زمان از اینکه با شما صحبت می کنم خیلی خوب هستم چون امامی مثل شما داریم که منتظر ظهورت هستم و تمام درد ودلهایمان را به شما میگوییم و همیشه مشکلات مارا برطرف میکنی امام زمان بی صبرانه منتظر ظهورت هستیم که بیایی و دنیا را از غم و ظلم و ستم نجات دهی امام زمان عزیزم مشکل مهمی دارم که قبلا برایت نوشتم می خواهم حلش کنی برایمان دعا و سلامتی کن..

منتظر ظهورت هستم....

دلنوشته ( 8 )

بسم رب  الشهدا

آقاجان از شما ممنونم که واسطه ی من شدید که بار دیگر در این جهان باشم و در این اعتکاف شرکن کنم آقاجان امیدوارم که اگر از این در مسجد بیرون رفتم دیگر شمارو با کارام ناراحت نکنتم و سال دیگه دوباره واسطه من شوید که  بار دیگر در اعتکاف سال دیگر شرکت کنم برای ظهورت هر لحظه هردقیقه هر زمان هر ثانیه دعا میکنم که ما روی شما را ببینم.

بعد از این دنیای بی معرفت به آن دنیا بروم.   خودت کمکم کن یا مهدی

راستی آقا شهادت خانم حضرت زینب ( ص ) را به شما تسلیت میگم

تا آخر عمرم از زینب و چادر فاطمه دفاع می کنم.

اللهم العجل لولیک الفرج

دلنوشته ( 9 )

الهم عجل لولیک الفرج بالزینب الکبری س

خدا میگن وقت تموم شده باید برم

اما خداکجا برم کجا برم ، اون بیرون که کسی منتظر من نیست ، کسی منو واسه خودم نمی خواد ،

خدایا میدونم گناهکارم خیلی اما میگن الان همه بخشیده شدن پاک پاک اون طور که باید باشیم پس خدایا حالا که پاک شدم آدم شدم و روم میشه لحظه دیدارت سرم رو بلند کنم ای خدا کمکم کن قبل از اینکه دچار گناه بشم بیام پیشت ، منو ببر خدا کاش میشد این زمین مسجد آخرین زمینی باشد که من دارم روش قدم میزنم ، خدا جون مهمونتم کمکم کن ...

زهمه دست کشیدم که تو باشی همه ام

باتو بودن زهمه دست کشیدن دارد...

خدایا مرا محبوب خودت کن....

پی نوشت :

ﻫﻤﻴــــﺸﻪ ﺳــﺮﻡ “ﺑﺎﻻﺳــﺖ”،
ﭼــﻮﻥ ﺑــﺎﻻی ﺳــﺮﻡ “ﺧﺪﺍﺳــﺖ”

خدایا به ما هم توفیق بده...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...